Thursday 29 May 2014

STRIPES AND ROSES


STRIPES N' ROSES

When I see other bloggers wearing a pattern mix I always wonder how effortless they have created that look, as this it not my no.1 skill. Therefore I am cheating a bit today when this colourful stripes & roses dress immediately caught my attention with its ready-made pattern mix! Ruby Belle is a second line of Fever London, a UK vintage brand currently showcased by my gorgeous blogger friend Catherine of Not Dressed As Lamb.

We are going through a period of grey and rainy weather and when I did my annual spring flower shopping for my terrace, I had the idea of taking our photos in one of the greenhouses. Enjoy a bright and colourful post amongst geraniums, petunias and roses today.



STRIPES N' ROSES

Wenn ich bei anderen Bloggerinnen Outfits im Mustermix sehe, bin ich immer wieder erstaunt, wie einfach und lässig das aussieht, da ich das irgendwie nie schaffe. Heute schummle ich daher ein bisschen mit diesem Kleid, das mir diesen Mix aus Streifen und Blumen einfach abgenommen hat!  Ruby Belle ist eine Zweitlinie des Vintage Labels Fever London, für das meine liebe Bloggerfreundin Catherine von Not Dressed As Lamb nicht nur für eine Kampagne vor der Kamera stand, sondern auch derzeit ein Kleid auf ihrem Blog zeigt.

Bei unserem momentanen grauen Regenwetter war es unmöglich, draußen Fotos zu machen, daher gibt es heute Innenaufnahmen, aber nicht in meinem Wohnzimmer, sondern im Gewächshaus meiner Lieblingsgärtnerei, wo ich immer meine Frühlingsblumen für die Terrasse kaufe.


Photos by Jasmin

Danke and Ingrid und Peter Fink, dass wir inmitten Eurer Blumenpracht Fotos machen durften! 

DressRuby Belle currently only available from Fever Australia or check ebay
PeeptoesWallis | options by Buffalo and Nine West
BagMart of China | similar by Asos and Fiorelli
Necklacemore than 30 years old from Italy
RingMango


SHOP MY LOOK




SHARE:
© Lady of Style. All rights reserved.
Blogger templates by pipdig