Saturday 28 June 2014

AMIKA JEWELLERY


AMIKA

amica - the Latin word for a female friend plays a dual role in today's post.
Angi has been my friend for almost 30 years now and we trust each other blindly. We share and enjoy the good news and support each other when life lets us down. Our sons were born only 3 months apart. And she is the one who always makes me laugh! Thank you, Angi.

amika is also the brand of my gorgeous jewellery and I have shown you several pieces here and here. Their collection is designed and handmade in Northern Germany from high quality materials, silver, Swarovski pearls and finest gemstones. I chose to wear my necklace "Sunkissed" in a short double style today but I can easily clip it together for a long version as well. Bianca, sales rep for amika is happy to help with any questions and orders from their beautiful selection.



AMIKA

amica - das Lateinische Wort für Freundin spielt heute eine doppelte Rolle in meinem post.
Meine Freundin Angi und ich kennen uns seit fast 30 Jahren und können uns immer auf einander verlassen, wir freuen uns gemeinsam und genießen gute Zeiten und sind für einander da, wenn es das Leben mal nicht so gut meint. Unsere Söhne sind nur ein paar Monate nacheinander geboren. Und sie bringt mich einfach immer zum Lachen! Danke, Angi.

amika ist auch die Marke des Edelsteinschmucks, den ich heute trage. Vor einiger Zeit hatte ich Euch hier und hier schon wunderschöne Ketten gezeigt. Die Kollektion wird in Norddeutschland entworfen und handgefertigt, die hochwertigen Materialien bestehen aus Silber, Swarovski Perlen und Edelsteinen. Ich trage heute die Kette "Sunkissed" in in der kurzen, doppelten Variante, ich kann sie aber auch für die lange Version zusammenklipsen. Für Fragen und Bestellungen steht Euch Bianca, amika Vertreterin gerne zur Verfügung.



Photos meet me stylish by Alena

DressHeine (option) | House of Fraser, ana alcazar, White House Black Market
SandalsAndrea Conti| similar via Zalando and Nine West
ClutchBijou Brigitte (in store)| similar via Zalando here and here
Jewelleryamika Schmuck c/o "sunkissed"


SHOP MY LOOK




Disclosure
The necklace has been provided by Schmuckzauber


SHARE:
© Lady of Style. All rights reserved.
Blogger templates by pipdig